torsdag 13. januar 2011

Nytt år og nye muligheter

Jaja, så er vi kommet et sykke ut i det nye året.
Jeg tester ut noe nye bloggportaler, veit sannelig ikke hvem som er best/værst :-) Noen er vanskelig å forstå når det gjelder valg av bakgrunn/avartar og andre igjen er vanskelig å få rette skrifta på teksten. Noe galt er det over alt...eller er det jeg som ikke klarer oppgaven?
Uansett er det ikke greit å navigere seg gjennom jungelen av bloggportaler, det er ganske mange av dem etterhvert...kan jo lage sin egen også med eget domene, men da burde personen ha mange og interessante ting å skrive om for å bli sett. Jeg har ikke det.
Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal finne andre bloggere her inne, mest de norske jeg er interessert i egentlig. Må leite mer :-)
Uansett kommer jeg til å teste ut nye steder ettersom VGB ser ut til å bli lagt ned :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar